Creëer een echte verbinding met jouw klanten.
Binnen de 4 stadia onderscheiden we 2 typen communicatie, functioneel en emotioneel. Functionele communicatie betreft alle momenten rondom een proces (zoals een download, een inschrijving of een betaling). De emotionele communicatie betreft alle klantcontact momenten door marketing en sales geïnitieerd (jaargetijden, verjaardag, klantevent en innovatiebericht).
Moovs is een slimme infrastructuur dat één, meerdere of alle stadia uit het klantproces ondersteunt en is bovendien volledig zelf in te vullen, te beheren en te optimaliseren. Pragmatisch en simpel. Wij leggen slechts de basis voor jouw succes.
B2Business | B2Consumers | B2Medewerkers (recruitment)
Benut alle momenten in de 4 stadia. Maak van marketing en sales één succesvol geheel. Realiseer meer nieuwe klanten. Activeer bestaande klanten en waardeer ze voor hun loyaliteit.
Wat levert Moovs?
- Slimme marketingconcepten voor alle 4 stadia in het klantproces.
- Het klantactivatiesysteem (oftewel de infrastructuur).
- De volledige inrichting en configuratie hiervan (uiteraard in 100% samenwerking).
- Training on the Job (dus geen dure bureaus meer nodig!).
- Optioneel: Handjes als je toch besluit tot uitbesteden.
1. Activatie
Activatie
Interesse opwekken bij potentiële nieuwe klanten of medewerkers (op welke online en offline manier dan ook). Hen verleiden naar een actie die toegevoegde waarde geeft.
2. Conversie
Conversie
Als de interesse is gewekt zo snel mogelijk in gesprek komen met de potentials! Via een slimme landingspage of direct persoonlijk contact. Op naar de 'ja' of de 'nee'.
3. Onboarding
Onboarding
Het verwelkomen van nieuwe klanten en medewerkers. Niet koud maar juist heel warm! De eerste indruk immers heel bepalend.
4. Behoud
Behoud
Betrokken, actieve klanten en medewerkers creëren. Terug laten keren voor extra sales of advies. Échte fans en ambassadeurs maken. Klant- en medewerkersloyaliteit als belangrijk fundament!
Geen verrassingen achteraf
Onze aanpak is simpel en pragmatisch en bestaat grofweg uit 2 stappen. De eerste stap (1 t/m 4) is het creëren van de beste klantcommunicatie die werkt voor jou. De tweede stap (5 en 6) is het uitvoeren hiervan nadat jij akkoord bent.
- Vragenlijst vooraf
- Inventarisatie (sessie 1)
- Uitwerking in 1e concept | campagne
- Presentatie en aanscherping 1e concept | Campagne (sessie 2)
- Definitief concept + budget + planning (ja/nee)
- Inrichting & Configuratie van het klantcommunicatieplatform
- Training on the job (geen dure bureaus meer nodig!)
- Optioneel: Handjes als je toch besluit tot uitbesteden