Klantactivatie creëert klantbinding, klantgroei en fans & ambassadeurs.

Klanten binden
Je wilt je klanten binden aan je onderneming. Je bestaande klanten zorgen per slot van rekening voor continuïteit en voor mond-tot-mond reclame.
Wees zuinig op je klanten en investeer in programma’s die binding en waarde toevoegen.

Klanten laten groeien
Op zoek naar nieuwe klanten? Waarom laat je je bestaande klanten niet gewoon groeien! Ze zijn immers al bekend met jouw dienstverlening en producten. Met slimme programma’s geef je klanten nóg meer toegevoegde waarde.

Fans & ambassadeurs creëren
Een aanbevelingen door fans zeggen veel meer dan dat je het zelf van de daken gaat schreeuwen. Bouw aan klantrelaties en zorg dat ze jou verhaal door vertellen. Dat maakt echt impact!
Kunnen we jou helpen?
Wil je jouw klanten binden, laten groeien of fans en ambassadeurs van ze maken? Dat kan op veel verschillende manieren met diverse programma’s en tools! Hoe? Neem even contact met ons op, dan vertellen we je graag meer.
Breng bestaande klanten in beweging
Loyaliteit belonen
Trouwe klanten vormen het fundament van je organisatie. Beloon deze trouw door je waardering te uiten. Dat kan via beloningprogramma's, spaarprogramma's, maar ook via kennisprogramma’s.
Data verzamelen
Hoe beter je je klanten kent hoe meer toegevoegde waarde je kunt bieden. Gebruik daarom het klantprofiel en klantgedrag om maximaal aan te sluiten op de wensen en behoeften.
Extra omzet genereren
Loyale klanten zijn eerder bereid om een nieuwe aankoop te doen. Door proactief trouwe klanten te activeren creër je extra omzet uit cross- en upsell & herhalingsaankopen.
Boeien en binden
Trouwe klanten krijg je niet vanzelf maar creëer je. Door hen te verrassen en indruk te maken. Een straks proces, leuke acties en persoonlijke communicatie zijn hierin essentieel.
Kennis delen en ophalen
Loyaliteit ontstaat niet door alleen te zenden. Ga het gesprek aan en creëer verbinding. Deel relevante inzichten, kennis en hulp en je bent van enorme toegevoegde waarde.
Fans creëren
Hoe goed je zelf bent kunnen beter anderen over je zeggen. Loyale klanten vertellen jouw verhaal en zijn daarmee het beste uithangbord. Activeer fans en beloon ze voor het delen!

Loyalty marketing is voor iedereen!
B2B en B2C
Het belonen en waarderen van trouwe relaties loont altijd. Of het nu een dealer, wederverkoper of consument is. Ieder type klant vraagt om een andere oplossing. Trouw is je fundament en zorgt voor klantbehoud, groei en fans.
Franchisers
Je wilt je franchisenemers natuurlijk graag helpen met hun dagelijkse business en het maximale resultaat bereiken. Ontzorg de franchisenemer. Het draagt bij aan extra omzet en aan klanttevredenheid.
Branche- en ledenorganisaties
Ledentrouw is de basis voor het continuïteit en groei van branche- en ledenorganisaties. Lidmaatschapswaarde creëer je met hulp-, kennis- en community programma’s. En uiteraard net heldere communicatie.
Werkgevers
Goede medewerkers wil je behouden. Loyaliteit vormt de basis van jouw bedrijf en bewaakt cultuur en DNA. Ook in recruitment (werving, onboarding & behoud) is loyalty marketing heel goed te gebruiken.